ZÁPASY ONLINE ► MUŽI: Přerov - Vsetín 2:6 | JUNIOŘI: Přerov - Mountfield HK 1:0 | DOROST: Plzeň - Přerov 8:1

Zubři spustili kompenzační systém a děkují permanentkářům za podporu v sezoně 2020/21

Zubři spustili kompenzační systém a děkují permanentkářům za podporu v sezoně 2020/21
P ř e r o v – Přerovští hokejisté zažili další povedenou sezonu. V základní části Chance ligy obsadili navzdory velké konkurenci třetí místo. Mezi tři nejlepší týmy soutěže se probojovali podruhé za sebou a opět si tak vysloužili přímý postup do play-off. To si na rozdíl od předchozího ročníku i zahráli. Oželet v něm však museli jednu ze svých tradičních velkých zbraní – své věrné fanoušky. Ti v sezóně 2020/21 dostali nejprve možnost podívat se na tribuny v omezeném počtu, od 5. října pak hlediště stadionů zůstala zcela prázdná. Hanáci se tak nemohli spolehnout na jejich skvělou podporu, ani jim nemohli bezprostředně dělat radost svými výkony. Částečnou náhradou jim byl bezplatný přístup na online streamy prostřednictvím HokejkaTV. Celý tým HC ZUBR Přerov situace, která v uplynulé sezoně nastala, velmi mrzí. O to víc s ohledem na příznivce, kteří si na tento ročník pořídili permanentní vstupenky. Proto Zubři nyní přicházejí s nabídkou kompenzací.

Ačkoliv fanoušci nemohli po celou sezónu povzbuzovat přímo na stadionu, dávali svou podporu najevo jinými způsoby – prostřednictvím sociálních sítí, e-mailu nebo telefonátů. Hráči A-týmu a vůbec celý přerovský hokejový klub si toho nesmírně váží. Fanoušci opět ukázali, že za MEO stojí vždy a za všech okolností.

Na rozdíl od jiných klubů Zubři nepřistoupili k počátečnímu krácení částky ke vrácení. I když fanoušci měli možnost navštívit pět domácích utkání na začátku sezony, sledovat sezónu zdarma prostřednictvím online streamů a s programem permanentních vstupenek je spojena celá řada nákladů, rozhodl se klub na tuto možnost nepřistoupit.

* * * VÝBĚR KOMPENZACÍ ZDE * * *


Pokud chcete být mezi těmi, kteří Zubrům pomohou ještě více, věnujte 100 procent částky za permanentku na sezónu 2020/21 ve prospěch klubu. Připojíte se tak k našim partnerům, kteří klub podpořili a nekrátili finanční plnění. Také díky tomuto kroku bude jednodušší pokračovat v plnění našeho dlouhodobého cíle, kterým je rychlý a líbivý hokej bavící právě fanoušky. Děkujeme vám! Společně jsme #modrozlutasila. Dle kategorie zakoupené permanentky pro Vás máme dárek jako poděkování. U permanentky PATRON je to žlutý FAN dres v designu 2021/2022 s volbou jména a čísla, u klasické permanentky sezení / stání obdržíte limitovanou verzi klubového trika A-týmu pro letní přípravu 2021/2022.



Pokud zvolíte 50% kompenzaci, za tento krok Vám děkujeme a je pro vás připravena možnost volby 50% v sekci "CHCI VRÁTIT PENÍZE". Jako poděkování pro Vás máme poukázky na 3x 0,5 L čepovaného piva v MEO Aréně.

Rozhodnete-li se nabídku klubu na pomoc nevyužít, jedná se o naprosto pochopitelný krok a věříme, že se v MEO Aréně setkáme i v další sezóně.

Nabídky kompenzací lze využít od 6. 5. 2021 do 31. 5. 2021. Pokud v tomto období o kompenzaci nepožádáte, Vaše permanentní vstupenka propadne bez náhrady.

O prodeji permanentek na novou sezonu 2021/2022 budou Zubři informovat v průběhu letních měsíců.



Nejčastější dotazy

Proč vracíte oproti jiným týmům 100 % z části permanentky? Ostatní kluby striktně procentuálně snižují částku ke kompenzaci.
I když měli fanoušci na začátku sezóny možnost navštívit několik utkání, zajistili jsme permanentkářům bezplatný přístup k přenosům na platformě HokejkaTV, a je s permanentními vstupenkami spojená celá řada režijních nákladů (realizace bonusového programu k permanentce či poplatky společnosti provozující ticketing a bankovním institucím, atp.), rozhodli jsme se k této možnosti nepřistoupit. Našich fanoušků a jejich celosezónní podpory si velice vážíme a věříme, že i Vy, naši nejvěrnější, při výběru možnosti kompenzace k tomuto kroku přihlédnete. Společně jsme #modrozlutasila.

Kdy dostanu dárky, které se váží k tomu, že jsem klubu přenechal peníze za permanentku za sezónu 2020/2021?
Dresy a trika budeme objednávat hromadně, až budeme mít konečnou představu o počtech a velikostech. O přesném čase jejich dodání a způsobu distribuce Vás budeme informovat prostřednictvím našeho webu a sociálních sítí. Poukázky na čepované pivo budeme distribuovat před začátkem sezony. O konkrétní podobě vás budeme informovat.

Co když jsem zakoupil permanentku na fakturu?
Pokud jste si pořídili permanentku na fakturu a zvolíte variantu "CHCI VRÁTIT PENÍZE" a požadujete tedy dobropis, pošlete nám prosím na e-mail permanentky@hokejprerov.cz zprávu, kde uvedete, na jakou firmu byla(y) karta(y) kupované, fakturační údaje, IČO, ID karet a účet, na který máme poslat prostředky. V tomto případě prosíme, nevyplňujte kompenzační formulář.

Co mám dělat, když mi nefunguje ID karty?
V tomto případě se prosím obraťte na zákaznickou podporu na lince Enigoo: +420 461 049 232, která funguje každý den od 9 do 22 hodin, s tímto problémem Vám poradí.

Špatně jsem zadal některý údaj – např. e-mail, číslo účtu, adresu apod.?
V tomto případě se prosím obraťte na e-mail info@enigoo.cz, a uveďte správné ID číslo permanentky, jméno a příjmení majitele, e-mail, telefon a správné údaje o adrese.

Co mám dělat, když jsem si kartu vůbec nevyzvedl a neznám její ID?
V tomto případě se prosím obraťte na zákaznickou podporu na lince Enigoo: +420 461 049 232, která funguje každý den od 9 do 22 hodin, s tímto problémem Vám poradí.

Do kdy je možné požádat o tyto kompenzace?
Kompenzace lze využít v období od 6. 5. 2021 do 31. 5. 2021. Pozdější požadavky nebude možné kladně vyřídit.

Co když si nevyberu kompenzaci v řádně stanoveném termínu?
V tomto případě permanentní vstupenka na uplynulou sezonu propadne bez náhrady.

Jsem držitelem více kusů permanentních vstupenek, mohu u každé zvolit jiný typ kompenzace?
Zajisté, pro každou permanentní vstupenku se kompenzace volí jednotlivě.

Je možné vyřídit kompenzaci permanentky osobně?
Bohužel ne, k využití kompenzací je nutné vyplnit e-formulář na našem webu. Osobní řešení není v současné situaci bohužel možné.

Koupil jsem si permanentní vstupenku v kategorii PATRON na sezónu 2020/2021 a využiji možnost "VĚNUJI ČÁSTKU ZA PERMANENTKU KLUBU", jaký bude další postup pro zadání dresu?
Při zadávání možnosti "VĚNUJI ČÁSTKU ZA PERMANENTKU KLUBU" zadáte do kolonek jméno a číslo, které budete chtít na dres umístit a interaktivní kolonce zvolíte velikost dresu (např. jméno: PEPA, číslo: 50).

Koupil jsem si permanentní vstupenku v kategorii sezení/stání na sezónu 2020/2021 a využiji možnost "VĚNUJI ČÁSTKU ZA PERMANENTKU KLUBU", jaký bude další postup pro výběr trika?
Při zadávání možnosti „VĚNUJI ČÁSTKU ZA PERMANENTKU KLUBU“ v sekci "MÁM MODROU PERMANENTKU" zvolíte velikost trika, které budete chtít vyrobit.

Jak a kdy mi bude vrácena částka, když zvolím variantu "CHCI VRÁTIT PENÍZE"?
Při výběru kompenzace zadáte číslo svého účtu, kam Vám částku vrátíme. Vrácení bude probíhat v měsíci červnu.