Podle slov prvního muže českého hokejového svazu bude mít nyní druhá nejvyšší soutěž větší prostor pro prezentaci. To samé se týká i jednotlivých klubů, které v ní působí, včetně přerovských Zubrů.
„Rozhodujícím faktorem pro spolupráci byla dlouhodobě vysoká kvalita soutěže. Chance se okolo hokeje pohybovala i v minulosti, a tak jsme mohli navázat na dřívější dobré zkušenosti. A pro naše klienty je hokej jedním z nejoblíbenějších sportů, proto nám dávalo smysl s ním spojit jméno," zdůvodňuje nové partnerství Roman Rypáček, ředitel CHANCE, a.s.
Sázková kancelář Chance vznikla roku 1991 a patří mezi největší provozovatele kurzových sázek v České republice. Vedle kurzových sázek, provozovaných na 207 kamenných pobočkách a na internetu, nabízí číselnou loterii Korunka. Od roku 2013 je součástí holdingu Tipsport.
CHANCE LIGA má zároveň nového marketingového partnera. Stala se jím společnost BPA sport marketing, dosavadní výhradní marketingový partner Českého hokeje, reprezentace a Tipsport extraligy. „Dohodě předcházela jednání s vedením soutěže a jednotlivých klubů, kterým bych chtěla za konstruktivní přístup poděkovat," uvedla předsedkyně představenstva a ředitelka společnosti BPA sport marketing Jana Obermajerová. „Chceme se zaměřit především na další zviditelnění soutěže, přičemž využijeme zkušeností, které jsme díky dlouholetému působení v ledním hokeji získali," podotkla.
Prvoligová soutěž zaznamenala v loňské sezoně historicky nejvyšší návštěvnost. Trumfla tím i hokejovou elitu na Slovensku, v Norsku či ve Francii. Na jeden zápas přišlo v průměru 1892 diváků, což byl na srovnatelné úrovni v celoevropském měřítku třetí nejvyšší údaj.